среда, 5. новембар 2014.

New in #1

Pošto sam u poslednje vreme dosta kupovala i nakupilo se dosta stvari, rešila sam da vam napišem jedan post o svemu što sam kupila.Svaki put kada budem imala dosta novih proizvoda pisaću o tome što sam kupila.Neke od ovih proizvoda sam već isprobala pa ću vam sada preneti i prve utiske. Pa, da počnemo :) 
Ovo je sve što sam kupila u poslednje vreme, a sada ću vam napisati ponešto o svakom proizvodu.
Schwarzkopf gliss leave-in koristim već sigurno 10 godina i obožavam ga.Godinama sam koristila onaj crni, ali mi je malo dosadio miris pa sam rešila da pređem na ovaj i jako mi prija miris.Obožavam kako mi se kosa lako raščešljava posle njega i dugo ostaje divan miris.Treba mu duuugo vremena da se potroši, ali kako mi je nestao ovih dana kupila sam novi. :) Mislim da je cena negde oko 400 dinara, ali nisam sigurna.
Babylove dusche & shampoo- Jako volim stvari za kupanje koju sa namenjene bebama, jer obožavam taj bebeći miris :) Ovo sam kupila na nagovor drugarice, pošto smo pročitale da nema mnogo hemikalija, a ona mi je rekla da joj je kosa predivna.Međutim, meni je kosa od ovoga kao slama, mada mislim da je ipak problem u mojoj kosi koja je navikla da bude tretirana sa milion preparata pa joj je ovo previše blago.Kao kupka ovo je predivno, koža je mekana i predivno miriše.Košta 200 dinara i ima ga u DM-u.
L'oreal ELSEVE Color vive- kako sam prošle nedelje promenila boju kose i uzela boju koja se dosta ispira, morala sam da kupim šampon koji će sprečiti da se boja mnogo ispira.I ovo je prava stvar, odličan je, boja se ne ispira puno, predivno miriše, a kosa je prelepa.Košta nekih 300 dinara.
Palmolive Mediterranean moments- kako stalno kupujem gelove za tuširanje morala sam da kupim i ovaj jer me je miris oduševio.Miriše na breskvu i jagodu i preeeedivno je :) Koža je divna posle korišćenja, ali ne miriše baš dugo.Cena mu je bila nekih 170 dinara na akciji.
Afrodita krema za ruke i nokte- Kreme za ruke ne koristim puno, tj.nemam naviku da ih mažem redovno i onda se one tako vuku po kući dok se ne usmrde.Međutim, ovih dana su mi ruke izrazito suve pa sam morala da nateram sebe da kupim neku kremu.Dvoumila sam se između ove i Mixine, ali je zbog mirisa izbor pao na ovu.Sviđa mi se jer je koža brzo upije, miriše na kamilicu i trudiću se da je mažem što češće. :) Cena je 199 dinara u DM-u.
Johnson's baby bedtime oil- Već sam u prethodnom postu navela da ne volim depilacije, vosak i ostale stvari, pa samim tim moj jedini izbor je brijač.Pošto posle toga naravno imam iritaciju ovo ulje je moj spas.Ne volim ulja za odrasle jer su mi nekako previše masna i mirišu bezveze, zato se uvek odlučujem za ulja za bebe jer predivno mirišu i koža je divna posle njih.Tako sam kupila i ovo ulje a i volim miris lavande jer opusta.Nisam sigurna koliko tačno košta.
Bioderma sebium H2O- Biodermu sam uzela jer je bila na akciji u Lilly-ju a čitala sam puno recenzija o njoj.Odlučila sam se za ovu zelenu jer mi je koža prilično masna i zaista mi odgovara.Lako skida šminku i bukvalno skine sve i ne iritira mi oči.Koštala je 399 dinara.
NYX HD concealer - O ovom korektoru sam čitala puno pohvala i rešila sam da ga kupim.Koristila sam ga samo 2,3 puta ali su mi utisci sjajni.Divno pokriva podočnjake i sve nedostatke na licu.Mislim da košta oko 500 dinara u Alexandru.
Multiactiv maske za lice- Ove maske sam kupila u nekoj maloj prodavnici i koštale su nekih 50 dinara, još uvek ih nisam koristila tako da ne znam kakve su.Kada ih budem probala napisaću recenziju.
Essence i She senke za oči- Ove senke sam kupila na akciji u DM-u jer sam bila oduševljena bojama.Naročito su me oduševile she senke jer imaju odličnu pigmentaciju, mada sam sumnjala u njih.Probaću ih pa ću napisati recenziju.Essence je u nijansi 70 fox in the box, a she nemaju broj tako da nisam sigurna. Cena essence senke je 129 dinara, a she 169 u DM-u.
Poslednje stvari koje sam kupila su za nokte :) Prva stvar koju sam kupila u Alexandru je ovo ulje za zanoktice sa mirisom vanile i miriše preeelepo,:) a druga stvar, takođe iz Alexandra je ovaj China glaze lak u nijansi Metro pollen-tin.Od lakova sam kupila još i ovaj Don Juan u plavoj boji i Flormar u crnoj boji. 

To bi bilo sve što se tiče noviteta, nadam se da vam se dopalo i da ćete i vi kupiti nešto od ovoga.Ukoliko već koristite nešto od ovoga, ostavite mi u komentaru kako vam se dopada. :)









2 коментара:

  1. Zanimljiv new in. :D Multiactiv maske su odlicne. :D Bilo bi super da pises nesto vise o ulju za zanoktice. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam jos uvek isprobala maske, ali verujem ti na rec. :D Pisacu i o njima i o ulju samo da ga jos malo isprobam. :D Hvala na komentaru! :)

    ОдговориИзбриши