петак, 9. јануар 2015.

Potrošeni proizvodi #1


Pozdrav svima! Već duže vreme čuvam bočice potrošenih proizvoda i rešila sam da konačno napišem post o tome šta sam sve koristila i potrošila u prethodna 2, 3 meseca. Uglavnom sam potrošila preparativu ali ima i nešto malo dekorative.


  • Afrodita Clean Phase gel za čišćenje lica- našao se u mojim favoritima.Odličan gel za čišćenje lica za kožu od normalne do masne, nije preterano jak i meni se jako dopao.Kupiću sigurno još neki put. 
  • Elseve Color vive šampon- L'orealov šampon za farbanu kosu.Kupila sam kada sam menjala boju kose da mi se ne bi brzo isprala i mislim da je ovo jedan od najboljih šampona.Nije mi se brzo mastila kosa, lepo je opere, a ne ispere puno boje kao većina drugih šampona.
  • Balea šampon od smokve- jedan od šampona koji sam kupila samo da isprobam.Nije loš, ali je Elseve naravno mnogo bolji.Ne verujem da ću kupiti ponovo.
  • Intima Roberts Derma Zero gel za intimnu negu- jedan od mojih omiljenih gelova.Svaki put ga iznova kupujem, jako je blag i ima neutralan ph a što je najbitnije nema alkohole, parabene i parfem.
  • Fa vitamin & power gel za tuširanje- ovo je gel za tuširanje koji sam kupila jer navodno miriše na dinju.Nikako mi se ne dopada, koristila sam ga za sve osim za tuširanje.Neću kupiti ponovo.
  • Nivea pure fresh gel za tuširanje- Divan gel za tuširanje.Meni miriše na čisto i koža mi je divna posle njega.Obožavam sve Niveine gelove i sigurno ću kupiti ponovo.
  • Schwarzkopf Gliss- ovaj leave-in proizvod stalno kupujem i svaki mi se svidja.Trošim ga na litre i uvek iznova kupujem. Da li neko zna gde mogu da nabavim šleper ovoga? :)
  • Nivea harmony time gel za tuširanje- kao što vidite "jedem" gelove za tuširanje,Obožavam miris ovog i uvek ga imam negde u zalihama. :)
  • Afrodita young & pure tonik za lice- odličan tonik, blag, meni je odlično odgovarao.Kupiću ponovo.

  • NYX HD concealer- najbolji korektor koji sam ja ikada koristila!Odličan za podočnjake i sve nesavršenosti na licu.Kupiću sigurno ponovo, ali trenutno isprobavam Aurin.
  • Maybelline the Colossal volum' express maskara- najbolja maskara svih vremena! I kada kupim neku drugu ovu uvek imam jer se na kraju njoj uvek vraćam.Moja ljubav za sva vremena. :)
Toliko za ovaj post, nadam se da se i vama sviđaju ovi proizvodi.Da li ste koristili nešto od ovoga i kako vam se dopada?

Pozdrav,
Lejdi Di :*







2 коментара:

  1. Pola sam probala, pola ne. :D Također san ovisna o Glissu, ludilo je :D Nisam nikad probala nešto od NYXa, nadan se da će se to u budućnosti prominit :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno probaj, meni se sve od NYXa dopalo, nista nije promasaj! :D Za Gliss nemam reci, nabavila bih kamion kada bih mogla :D Pozdrav draga :) :*

      Избриши