уторак, 3. фебруар 2015.

Januarski favoriti


Pozdrav svima! :) Ovaj januar je tako brzo proleteo i uopšte ne znam kada smo već ušli u drugi mesec ove godine.Svakako ću ovaj januar pamtiti po mnogim lepim događajima i veoma mi je žao što je prošao. Da ne bih mnogo dužila (jer kad se raspišem ne umem da stanem), da počnemo polako sa favoritima. :) 



  • Garnier Essentials hydrating night care- noćna krema koju sam dobila krajem meseca, ali sam je toliko zavolela, prosto me je oduševila.Odlično hidrira, koža je brzo upije i ne ostaje onako dugo masna nakon stavljanja.
  • Balea fluid od maline- najbolja stvar koju sam otkrila u skorije vreme.Odličan je za problematičnu kožu, meni brzo prođu bubuljice od njega, a dobar je i kao podloga za šminku.
  • Freeman maska od gline- miriše na limun i po mom mišljenju najbolja maska koju sam koristila.Kupiću sigurno još neku Freeman masku da ih isprobam sve. :)
  • Roses from Bulgaria ružina vodica- ja ovo koristim kao tonik i odlično je, divno miriše i koža je predivna posle korišćenja.
  • Balea Soft & Clear gel za čišćenje lica- veoma prijatan gel, posle korišćenja osećam da mi je koža stvarno čista i nemam toliko problema sa aknama od kad ovo koristim.

  • L'oreal infallible 24h puder- obooožavam ovaj puder, postojan je, jako lepo pokriva, ne izgleda kao maska i nije težak na licu. Ukoliko niste, obavezno ga probajte.
  • Essence Sun club bronzer 02 sunny- divan bronzer, koristila sam ga skoro svakog dana u januaru i veoma mi se dopada zato što je mat, a ja baš i ne volim bronzere sa šimerom. 
  • Rimmel Stay matte 001 Transparent- Mislim da o ovom puderu ima i previše recenzija, pa ću samo reći da je odličan. :) 

  • Nyx soft matte lip cream u nijansi Cairo i Copenhagen- Ruževi koje sam stalno koristila u januaru, veoma su postojani, ne isušuju usne i planiram da kupim još neke nijanse jer su savršeni. :) 

  • Maybelline The colossal go extreme volume maskara- meni su sve Maybelline maskare odlične, pa tako i ova, ali sada planiram da isprobam još neke, ovu sam najviše koristila prošlog meseca. :)


  • Nyx butt "naked" turn the other cheek- o oduševljenosti ovom paletom sam već pisala ovde tako da sada neću da dužim. U recenziju sam zaboravila da ubacim swatcheve tako da ću ih ubaciti sad da vidite kako izgledaju sve senke, rumenila i hajlajteri. 
Senke iz palete

Rumenila i hajlajteri

  • Avon baza za senku- odlična baza, senke izgledaju mnogo bolje, pigmentacija je mnogo jača, duže se zadržavaju i ne uvlače se u pregib kapka. Odlična baza i jedna od boljih koju sam probala.

  • Aura lak za nokte 605 Plum cake- odličan lak, veoma postojan i dovoljan je samo jedan sloj. Probajte Aurine lakove ukoliko niste do sad. :)
  • Aura Correct me korektor 302 Pastel beige- I o ovom korektoru sam pisala recenziju ovde tako da nema potrebe da pišem ništa drugo osim da je odličan korektor. :)
Ovog meseca sam, kao što vidite imala sam puno favorita, ali sam prezadovoljna svim ovim prozvodima. :) Da li ste vi probali nešto od ovoga i kako vam se dopada?

Pozdrav,
Lejdi Di :*















6 коментара:

  1. Gde si nabavila ruzinu vodicu bas bih volela da je probam? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupila sam je u Bugarskoj, ali mislim da se moze naci i kod nas u nekim parfimerijama. :) Pozdrav! :)

      Избриши
    2. http://www.biospajz.rs/ruzina-vodica-60-ml.html Pogledaj i na ovom sajtu :) Nadam se da sam bar malo pomogla :) Ja sam u Bugarskoj nasla u DM-u :)

      Избриши
  2. Copenhagen izgleda mrak, baš mi se sviđa *_* A najlipši su mi tvoji nokti na ovim slikama sa svatchewima ;D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Copenhagen je najbolji ruz koji sam imala! :D Hvala na komplimentu za nokte! :D :*

      Избриши