понедељак, 23. фебруар 2015.

Potrošeni proizvodi #2


Pozdrav svima! Nije me dugo bilo i izvinjavam vam se zbog toga, ali ću zato ovih dana izbaciti nekoliko postova da nadoknadim sve to. :) Kako me nije bilo, potrošilo se i dosta proizvoda, trudim se trenutno da ne kupujem nove proizvode dok ovo ne potrošim (mada mi baš i ne ide :) ) tako da je došao red na novu kanticu za smeće. :)



Što se tiče dekorative, imam 4 proizvoda koja sam potrošila ovog meseca, 2 pudera i 2 maskare.
  • Bourjois Healthy mix- o ovom puderu sam već pisala recenziju i nju možete pročitati ovde :)
  • L'oreal miss Manga maskara- ok maskara, bila mi je dobra, ali imala sam i bolje maskare. :)
  • L'oreal Infallible 24h- oooodličan puder, zaista radi sve što kažu u reklami :) Toplo ga preporučujem.
  • Maybelline the Colossal volume express- maskara u koju se kunem i kupovaću je dok je god bude bilo u prodaji. :)

  • Becollino calm & care- divne vlažne maramice, zaista umiruju kožu, mirišu na kamilicu i jako su pristupačne.
  • Baby love tuferi- ovo su oni ooogromni i njih uglavnom koristim za skidanje šminke jer zahvataju veću površinu. One male koristim samo za tonik.
  • Velnea pads- ovo su tuferi sa uljanim skidačem šminke za oči i jako su dobri, sigurno ću ih kupiti ponovo. A cena im je veoma smešna. :)
  • Bioderma- konačno sam potrošila moju Biodermu i prezadovoljna sam, sada trenutno isprobavam Mixinu, ali ću ovu svakako kupiti sledeću, trenutno je lovim po akcijama u apotekama. :)

  • Što se tiče gelova za tuširanje, potrošila sam ovaj Palmolive sa mirisom jagode i breskve i Balein sa mirisom vanile.Oba gela su solidna, divno mirišu, a nega je meni ok, ali ja nemam suvu kožu tako da ne znam kako neguju suvu kožu. 
  • L'oreal micelarna- ova micelarna mi se dugo vukla po kući dok je konačno nisam potrošila, ali sam sada na kraju bila jako zadovoljna tako da ću je kupiti ponovo nekad. :)
  • Cien dezodorans- miriše na žvake i zato sam ga i kupila, nega je ok, ali ima i boljih. :)
To bi bilo to što se tiče potrošenih proizvoda.Nadam se da vam se dopadaju ovi proizvodi.Da li ste vi koristili nešto od ovoga i kako vam se sviđa?

Pozdrav, 
Lejdi Di :*









11 коментара:

  1. YAAY! Troši se dobro, zaslužuješ uzet nešto :D Ja sam probala maskare, ludim za Miss Mangom, ali si ne dopuštam kupovinu uz trenutnih 12 maskara hahaha :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Častila sam sebe novim karminom :D ali planiram kupovinu još nekih stvarčica, da se počastim :D ja sam sa Miss Mangom imala love-hate odnos, čas sam je volela, čas nisam, ili je to do mojih trepavica :D

      Избриши
  2. Trenutno trazim puder i razmisljam izmedju ova dva tvoja potrosena :) Ovaj Balein gel za tusiranje mi se mnogo svidja.. Trenutno koristim od ovih proizvoda L'oreal-ovu micelarnu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jedan i drugi su odlični, ali da budem iskrena, meni ovaj L'orealov ima bolju pokrivnu moć, ali mi je Healthy mix lakši :) Nadam se da sam ti bar malo pomogla! :) Pozdrav! :)

      Избриши
    2. I ja sam bliza Healthy mix-u jer trazim puder za svaki dan a nemam nesto posebno da prekrivam, samo da ujednacim ten i obojim malo krec od koze :D hvala ti :)

      Избриши
  3. meni je miss manga bila skroz okej. kad sam se navikla na nju bila sam prezadovoljna s njom, ali sumnjam da bih ju opet kupila. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Maloprije sam pročitala tvoj post u kojem si napisala da ti ebelin beauty blender nije dobar kao prijašnji,pa jesi otkrila u čemu je problem? kupila sam ga jučer i jedva čekam da ga probam,a sada sam malo potištena hah :)

    ii pratim te,pogledaj moj blog ako želiš:http://nikifashionn.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Otkrila sam :) Problem je bio u tome što je morao mnogo više da se cedi nego prethodni da bi dobro radio svoj posao, tako da sad moram malo da se pomučim da ga iscedim, ali odlično radi sad :) Pogledaću blog :) Pozdrav! :)

      Избриши
  5. Sto se tiče kupovine, najviše uživam birajući pudere. Dobre pudere si koristila, ja planiram da probam loreal lumi magic.

    ОдговориИзбриши