субота, 4. април 2015.

Moji najdraži karmini


Pozdrav svima! Pošto ću sa favoritima malo kasniti, rešila sam da izbacim prvo ovaj post i pokažem vam koji su to karmini koje najviše nosim u poslednje vreme, a narednih dana ću izbaciti jednu recenziju i favorite. :) Da ne dužim, da počnemo sa mojim omiljenim karminima.


Aura Nano Ruž u nijansi Nice - ovo je bio prvi Aurin ruž koji sam kupila i bila sam oduševljena! Boja je predivna, koralna, prava letnja.Nosila sam ga celog leta i ovo mi je već drugi koji imam, što je retkost kad su karmini u pitanju.Odličan je, dobro je pigmentisan, jedino što mi se čini da nije baš postojan, ali je mali i presladak pa može da stane u bilo koju torbicu, novčanik, džep. :)

Aura Nano Ruž u nijansi Tripoli - Kad smo već kod ovih Aurinih ruževa, ovaj je kao i prethodni, samo što je u drugoj nijansi.Ovo je neka crvena jesenja boja, i zaista sam je dosta nosila prošle jeseni, sviđa mi se kako ide uz svaku vrstu šminke.Obožavam ove Aurine Nano ruževe, kao i one mat ali o njima nekom drugom prilikom. :)
Nyx Pink Lyric Prose En Rose - Ovo je najdivniji ruž ikada.Nosim ga vrlo često i preko dana, i uveče kada izlazim...Pre svega, predivan je, kremast, lako se razmazuje, oooodlično je pigmentisan a postojanost mu je neverovatna, celu noć mi ostane na usnama i čak i kada ga skinem ostaje malo boje na usnama.Planiram još neke nijanse, pa ukoliko znate neku dobru slobodno mi napišite u komentaru. :)
Nyx Soft matte lip cream nijansa Copenhagen - toliko sam dugo tražila ovaj ruž i nigde ga nije bilo i kada sam već odustala od njega konačno sam ga našla.Nosim ga samo u specijalnim prilikama kada želim da naglasim usne i retko kada ga nosim sa nekom jakom šminkom.Postojan, fenomenalan, i za sada mi ne isušuje usne. :)
Essence 01 Wearing only a smile - Ovo je ruž iz one nove Essence nude kolekcije, ovo je najsvetlija nijansa i kupila sam je relativno skoro, nosim je skoro svakog dana i skoro se i ne vidi, više daje neki sjaj usnama i izgledaju lepo.Sigurno ću kupiti i ostale nijanse, a planiram i senke. :)



Pošto u poslednje vreme nisam često pisala postove, a bliži se 10 000 pregleda na blogu, planiram uskoro za vas jedan Giveaway, ukoliko imate predloge šta bi to moglo da se nađe u poklončiću koji će pripasti nekoj od vas pišite mi. U nekom od narednih postova objaviću pravila i šta će se to naći u paketiću. :)

Da li imate neki od ovih ruževa i kako vam se čine?

Pozdrav, 
Lejdi Di :*


6 коментара:

  1. Kako je lep ovaj essence, nisam imala pojma da ovako dobro izgleda :) Odličan izbor.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj od nyx je preedivan,boja je prava ljetna..divni su svi♥

    ОдговориИзбриши
  3. I ja imam essence ruž u 01 nijansi, ne stoji mi nikako :D Al opet se trudim koristit ga više kao balzam za usne, baš je hidratantan i daje malo sjaja .D Ostatak tvojih izbora je prekrasan, neznam koji mi je lipši :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :D I ja ga koristim vise kao balzam, daje neki lep sjaj usnama, a nekad preko njega namazem jos neki ruz :D Pozdrav draga! :) :*

      Избриши