недеља, 17. мај 2015.

Potrošeni proizvodi #3


Pozdrav svima! :) Pošto se kesa sa potrošenim proizvodima odavno napunila, red je da vam napišem post o proizvodima koje sam koristila i koji su se našli u njoj.Pošto ima mnogo proizvoda ne bih da dužim, pa da počnemo. :)



Babylove kupka i šampon - ovo stalno kupujem i koristim za kosu, lice i pranje četkica. Odličan proizvod, blag i nastaviću i dalje da ga kupujem. :)
Balea šampon mango i aloe vera - ovaj šampon sam letos kupila u Sarajevu jer sam potrošila moj i dopao mi se pa sam ga kupila ponovo.Sviđa mi se kako opere kosu, mada nisam primetila da radi nešto posebno za moju kosu.
Nivea šampon color care & protect - šampon kojim sam oduševljena.S obzirom da imam farbanu kosu, ovo mi pomaže da izdržim neko vreme da se ne farbam, jer mi se sa ovim šamponom boja mnogo manje ispira. :)


Balea kupka kokos i nektarina - obožavam Baleine kupke pa sam i ovu morala da probam.Miris je fenomenalan i ostaje dugo na koži.Zadovoljna sam ovom kupkom. 
Balea gel za brijanje - kako više volim da koristim brijač nego vosak, ovi gelovi su mi pravi spas i svaki put kupujem neki drugi.Kod ovog mi je smetao sladunjav miris koji je prejak, ali lepo radi svoj posao.
Intima roberts kamilica - volim ove sapune (gelove) za intimnu negu i ovim sam bila prezadovoljna.Sigurno ću kupiti ponovo.


Ružina vodica - ovaj proizvod sam koristila kao tonik i prezadovoljna sam, lepo hidrira kožu a i smanjili su mi se upalni procesi na licu tokom korišćenja.Planiram da kupim ponovo.
Balea soft & clear gel za umivanje - odličan gel za umivanje, a pre svega pristupačan.Međutim na kraju mi se koža zasitila pa ga neko vreme neću koristiti. 


Vlažne maramice kupljene u Maxiju - ovo je bila impulsivna kupovina jer su bile na akciji. :D Ja ne znam kako neko ovo može da koristi za bebu, ovo toliko smrdi na alkohol da je to neverovatno.Na kraju sam ih koristila da njima brišem obuću. :)
Kosili vlažne maramice - ove maramicu su mi bile odlične, blage, lepo mirišu i koristila sam ih i za skidanje šminke.Odlične su. :)


Maybellin the colossal go extreme volume maskara - fina maskara, ali je meni i dalje ona žuta klasična najbolja.Ne verujem da ću ovu ponovo kupiti. :)
L'oreal Mat' magique puder u nijansi 02 - meni je ovo najgori puder ikada! Prvo dok izađe iz pakovanja zabole vas ruke koliko jako morate da istiskate.Takođe loše se razmazuje, na kraju sam ga kombinovala sa drugim puderima koji su mi tamni, ali pošto više nisam imala živaca da se stalno mučim sa njim bacila sam ga.



Ova 3 proizvoda sam bacila jer im je istekao rok i ne mirišu baš prijatno. :) Prvo je Miss Sporty korektor, kupljen davnih dana koji meni nikako nije odgovarao, ništa ne pokriva a i nijansa mi nije odgovarala.Druga dva proizvoda su Miss Sporty ruž za usne u ovoj roze boji i stari Aurin karmin u crvenoj boji koji sam koristila dok sam pevala u horu.I jednom i drugom je istekao rok pa sam ih bacila.


Botanica Regenerative mleko za telo sa nevenom - ovo sam dobila od kume i bila sam oduševljena.Kada leti izgorim na suncu ovo sve izvuče bukvalno za jedan dan.Odličan, a pristupačan proizvod:Međutim, istekao mu je rok pa sam morala da ga bacim.
Himalaya Face Wash - ovo sam letos koristila za umivanje i odlično je radilo svoj posao.Međutim, u isprobavanju drugih proizvoda zaboravila sam na ovo tako da sam rešila da ga bacim.
Garnier micelarna voda - konačno potrošena. :) Meni je ovo iritiralo oči, ali što se skidanja šminke tiče, odlično radi svoj posao.
Schauma Fresh it up šampon - odličan šampon, predivno miriše, kosa je divna posle njega i lepo je opere.Kupiću sigurno ponovo. :)
Nivea intimo double effect - odličan proizvod, ali mi se čini da previše jako miriše da bi se koristio na intimnoj regiji.


Aknefug oxid wash - Ovo sam koristila po preporuci dermatologa i zaista mi je rešilo problem sa aknama.Međutim, pošto je previše agresivno potrebno je da se prave pauze u korišćenju tako da trenutno korisitm druge stvari, ali ovome ću se svakako vraćati.
Botanica Antiacne losion - odličan losion, za male pare. :) Kada ovo koristim nemam problem sa aknama, tako da se već spremam da kupim još jednu bočicu.

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vas nisam udavila. :) Ukoliko želite recenziju nekog od ovih proizvoda napišite mi u komentaru.I ne zaboravite na giveaway, pravila možete pročitati ovde . 

Pozdrav, 
Lejdi Di :*












6 коментара:

  1. I meni je ona klasična Maybelline maskara vrh,a ovaj L'oreal puder mi nije dobar :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro je da nisam jedina kojoj ovaj puder ne odgovara :) A klasična Maybelline maskara je definitivno bez konkurencije! :) Pozdrav! :)

      Избриши
  2. Možeš li da napišeš recenziju za ova dva poslednja proizvoda za akne?

    ОдговориИзбриши
  3. Nikako da se "sprijateljim" s bilo kojoj Maybelline maskarom, čak mi ni kalsična nije bila dobra, iako su je mnog hvalili :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ona klasična najbolja, druge mi i nisu nešto. :) Znam još neke devojke kojima ne odgovaraju njihove maskare. :) Pozdrav! :)

      Избриши