уторак, 26. јануар 2016.

Favoriti 2015. - dekorativa


Pozdrav svima! Konačno i taj prvi post u ovoj godini i izvinjavam se što me toliko dugo nije bilo.Želela sam da prvi post bude podsećanje na prošlu godinu i na proizvode koje sam volela.Ovoga puta ću pisati o dekorativi, a o preparativi ćete čitati u narednom postu.Pa da počnemo...



L'oreal True Match puder u nijansi 3.D/3.W Golden Beige sam otkrila krajem prošle godine i smrtno se zaljubila u njega.Odlično prekriva, a ne osećam težinu na licu.Ovo je jedan od retkih pudera gde mi je potrebna mala količina kako bi mi prekrio sve što želim. 
Rimmel Stay Matte - puder koji obožavam i koristim jako dugo.Ovom se polomio poklopac ali ga još uvek koristim i mislim da nikad neću prestati.Odlično mi matira kožu i jako dugo ne prosijam.
Essence Merry berry highlighter - ovo je proizvod iz ograničene serije Merry berry i ja ga obožavam.Stavljam ga kad god se šminkam i preko dana i uveče jer nije mnogo sjajan i daje zdravi sjaj licu.Ja sam oduševljena, a i presladak je.


Avon baza za senku - najbolja baza koju sam ikad probala! Već sam pisala o njoj u nekim postovima. Senka mnogo duže traje sa njom i jako se lepo nanosi preko nje.
Sleek i-divine Snapshoot paleta - predivna paleta koju sam dobila od svog dragog.Senke su u jarkim bojama i biće idealna za leto, mada ja i sad koristim neke nijanse.
Essence eyebrow designer olovka za obrve u nijansi 02 brown - takođe otkrivena krajem godine i ljubav na prvi pogled.Jako se lako iscrtaju obrve sa njom, a nije ni mnogo mekana ni mnogo tvrda.Odlična!
Benefit They're real maskara - ovo sam kupila letos na Krfu, potrošila, ali i dalje čuvam pakovanje dok ne kupim full size. :) Predivna maskara, trepavice posle nje izgledaju stvarno kao da su veštačke. :)


Golden Rose Velvet matte karmin u nijansi 11 - takođe sam puno puta pisala o njemu i dalje smatram da je odličan i jedan od mojih najdražih.
Aura Absolute matte 625 Break the rules - Aura je napravila ove fantastične mat karmine i hvala im na tome!Ne zna se koja je boja lepša od koje, a meni je ovih dana ova nijansa favorit. :)
Sephora Oil infusion 03 Peach tea - divan sjaj u boji breskve, takođe kupljen na Krfu.Ne lepi usne, a jako ih fino neguje i daje divnu boju. :)

Toliko o favoritima prošle godine.Nadam se da vam se dopalo.Da li i vi koristite nešto od ovoga? :)

Pozdrav,
Lejdi Di :*






Нема коментара:

Постави коментар