четвртак, 30. јун 2016.

New in


Pozdrav svima! Odavno nisam pisala ovakvu vrstu posta, a nakupilo se doooosta novih stvari pa sam rešila da vam pišem o tome kako bih i sama videla šta sam to kupila ili dobila u poslednje vreme.Biće ovo duuuugačak post tako da uzmite neko osveženje, opustite se i uživajte. :) Pa, da počnemo...





Bioderma Sensibio H2O micelarna voda, najbolja na svetu. Kupila sam je u lokalnoj apoteci na akciji 1+1 gratis. Konačno da i ja ulovim ovu akciju.
Garnier micelarna za kombinovanu i masnu kožu - kupila sam je pre Bioderme, ali je nisam još uvek isprobala.Javiću vam utiske.
Clean & clear exfoliating daily wash - odlično sredstvo za čišćenje lica, koristim ga neko vreme i primetila sam da imam mnogo manje bubuljica nego inače, a i jako lepo očisti lice.Ja sam oduševljena.
Uriage Hyseac K krema za lice - kupila sam je po preporuci žene u apoteci i jako sam zadovoljna.Jedina mana joj je što je mnogo masna pa izbegavam da je koristim preko dana.
Balea micelarne vlažne maramice - kupila sam ih jer mi trebaju kada pogrešim negde u šminkanju. :) Svejedno mi je koje vlažne maramice koristim tako da sam ovog puta uzela ove.
Babylove tuferi - obožavam ove tufere jer mi je samo jedan potreban da očistim celo lice i jako dugo traju.
Nivea tuferi - uglavnom ih koristim za tonik ili za skidanje laka sa noktiju.Odlični tuferi.
Balea gel za tuširanje Sweet smoothie miris limuna i vanile - odličan gel, jako lepo neguje i predivno miriše.
Avon Planet spa perfectly purifying maska za lice - fenomenalna maska, dugo sam razmišljala da li da je naručim i nisam se pokajala. :)
Gliss million gloss šampon - zaista kosi daje sjaj i lepo opere kosu.Inače volim njihove šampone.
Popart uljani skidač laka za nokte - jako mi se dopao ovaj skidač laka već na prvo korišćenje i planiram da probam i ostale.
Ebelin sredstvo za pranje četkica - već imam jedno i uzela sam još 2 da imam u zalihama.Odlično sredstvo kad mi treba nešto da brzo očistim četkice. :)


Balea Aqua roll on za negu područja oko očiju - imala sam kremu iz ove linije i bila mi je super pa sam rešila da probam i ovo. :)
Garnier Neo - mislim da već i vrapci na grani znaju da je ovo moj omiljeni dezodorans i nastaviću da ga kupujem dok god bude u prodaji.
Balea parfem za kosu - ovo sam kupila jer me je privuklo to što kaže da izvlači neprijatne mirise, a i lepo miriše, pa ajde da probamo. :)
L'oreal Elseve total repair 5 double elixir - ovo sam kupila pošto su onu prethodnu prskalicu ukinuli, ali mi je i ova podjednako dobra. :)
EOS - Prvi Eos summer fruit mi je mama kupila i pošto sam bila oduševljena negom, mirisom i svim ostalim kupila sam još dva, a to su: strawberry sorbet i sweet mint.


Pošto sam pošla na kurs šminkanja, rešila sam da kupim još neke četkice i stvarčice koje su mi potrebne za šminkanje, a to su:
Cala lepezasta četkica
Aura četka za nanošenje tena
Cala četka za blendovanje
Blush 52e četka za ajlajner
Aura četka za konture
Blush 20 kosa četkica
Aura beauty blender
Ebelin beauty blender
Ebelin mini beauty blenderi


Kupila sam i ovu Essence četkicu (i to 2 komada) jer je limited edition naravno :D i zato što sam bila prezadovoljna prvom pa sam rešila da kupim još jednu kako bih imala u rezervi. 


Aura Prime me prajmer - kupila sam ga pre nekih mesec i po dana i prezadovljna sam, planiram da probam i onaj novi. :)
Aura Cover me 101 Alabaster - jedan od najboljih pudera za moju kožu ikad.Lepo prekriva, a nijansa mi neverovatno odgovara.
Aura Fix me fiksator - ovo sam koristila nekoliko puta i svaki put mi je šminka trajala duuugo na licu i nije mrdala.Fenomenalan proizvod!
Nyx conceal/correct/contour paletu sam dobila od mog dragog za rođendan i oooooduševljena sam.Ovo je jedan od najboljih proizvoda za konturisanje ikad!
Essence sun club bronzer 02 sunny - imala sam ga i ranije i potrošila sam ga, a pošto sam bila jako zadovoljna rešila sam da ga kupim ponovo.Posebno volim što je mat.
Essence matt touch blush 10 peach me up - prelepo rumenilo, boja je odlična, lepo je pigmentovano i jako se lako nanosi i blenda.
Essence senka 05 my favorite tauping - kupila sam je kako bih je koristila za konture i odlična je u te svrhe.Kao senku je još uvek nisam koristila.
She paleta korektora - kupljena u DM-u, još uvek je nisam probala, ali deluje mi zanimljivo.
Nyx eyebrow gel Blonde - gel za obrve, lako se nanosi, ne razmazuje se i brzo se suši. :)


L'oreal False lash superstar maskara - odlična maskara, jedna od boljih koje sam koristila. :)
Essence i love extreme maskara - koristim je zajedno sa ovom prvom i daju fantastične rezultate.
Essence stay natural korektor 01 soft beige - već sam ga jednom imala i bila sam prezadovoljna pa sam rešila da ponovim kupovinu.
Nyx roll on shimmer Purple - ovo sam kupila da isprobam i jako mi se sviđa, planiram da kupim i u drugim bojama. :)
Nyx jumbo eye pencil Milk - odlična olovka, kremasta, može služiti i kao baza kako bi pojačala senku.
Golden rose olovka za oči 427 - volim bele olovke za oči, a ova mi se posebno sviđa jer je dugotrajna i kremasta.
Essence liquid eyeliner - pošto su ga svi hvalili odlučila sam i ja da kupim, ali ga još uvek nisam isprobala.


Essence ruž 07 Sparkling miracle - dobila sam ga na poklon od kume za rođendan i jako mi se sviđa. :)
Golden rose matte lipstick crayon br.12 - ove olovke su nešto najbolje što sam ikada koristila i planiram da kupim sve nijanse.
Avon olovka za usne true red - divna crvena olovka, još uvek je nisam probala ali mi deluje interesantno.
Golden rose Longstay liquid matte lipstick br.10 - moje utiske o njemu ste mogli da pročitate OVDE
Avon Color trend ruž u nijansi neon orchid - dobila sam ga od drugarice, ali još uvek nisam skupila hrabrost da stavim ljubičasti karmin. :)


Pošto sam se zaljubila u ove GR express dry lakove, njihove boje i trajnost rešila sam da kupim sve :D Boje su s leva na desno: 16, 44, 14, 65. A ovaj GR Gel look top coat je meni najbolji top coat ikad, brzo suši lak, a nokti zaista izgledaju kao da imate gel. :)

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vas nisam udavila. :) 
Da li ste probali nešto od ovoga i kako vam se čini?

Pozdrav,
Lejdi Di :*











1 коментар:

  1. Super si stvarcice uzela! Dosta toga od sminke sam koristila i koristim i sve su super proizvodi, kao i cetkice za sminkanje! Nadam se da ces biti zadovoljna kao i ja. Odlican post!

    ОдговориИзбриши