среда, 16. новембар 2016.

Reč dve o četkicama (koje su osnovne, kako ih perem...)

Pozdrav svima! Danas vam donosim post koji sam se dugo spremala da napišem, ali nikako da to i uradim. Reč je o četkicama. Kao mlađe sve smo uglavnom koristile za šminkanje prste ili one aplikatore koji se dobijaju uz senke.To nam je tada i ličilo na nešto dok nismo shvatile da može i bolje :) Mislim da je ovo uglavnom zbog toga što se sada prave četkice za sve i svašta i mislim da danas svaka žena ima bar one najosnovnije četkice. Danas ću vam pokazati bez kojih četkica ja ne mogu, koje stalno koristim, kao i način na kojim ih održavam , čistim. Pa krenimo...


PODLOGA



Što se četkica za podlogu tiče ja koristim ove tri:
Aurina pljosnata četkica za nanošenje podloge i Aurina tzv. tvor čekta za blendanje te iste podloge. :) Obe ove četke smatram potrebnim, lako se radi sa njima, podloga izgleda odlično, puder se lepo stopi sa kožom, ne vide se tragovi nanošenja.Takođe, ne ispadaju im dlake kada ih perete.
Ukoliko ne želite da kupujete 2 ili 3 četke za istu namenu možete koristiti ovu Blush 32B četku koja će vam zameniti ove dve.Mislim da je ovo jedna od najtraženijih četki za tečni puder i zaista je fenomenalna! :)

KOREKTOR I PUDER U PRAHU/KAMENU



Što se korektora tiče ja uglavnom koristim beauty blender, ali pošto ovde nije reč o njemu onda ću vam pokazati četkicu koju koristim za to.Ovo je Cala 408 četkica i jako je dobra, mada je za moj ukus malo tvrđa, ali svakako lepo nanosi proizvod.
Za puder u kamenu ili prahu ja koristim ovu veliku Blush 1B četku. Koristim je za setovanje i zaista je odlična.Takođe lepo se ponaša kad se pere.

BRONZER I RUMENILO



Za konture i bronzer koristim ove dve Aurine četkice, ovu crno belu koja je odlična za konturisanje i ovu koso sečenu koja fenomenalna za nanošenje bronzera.Lepo kupe proizvod, lepo blendaju i ja ih koristim svakodnevno.
Što se tiče rumenila koristim ovu crnu četku koja nije brendirana, ali je meni odlična za rumenilo.Jedina mana joj je što joj otpadaju dlake kad se pere.

HIGLIGHTER


Što se higlightera tiče koristim ovu Calinu 510 četku koja je meni odlična, ali se malo razbucala u neseseru, tako da ću možda morati da kupim novu. :) Odlična je i lepo nanosi proizvod.

OČI





Kada su u pitanju oči koristim sledeće: za nanošenje senke koristim Aurinu dvostranu četkicu i ovu Blush četkicu kojoj se obrisao broj.Obe lepo nanose senku i lepo se uzima proizvod njima.Za blendanje koristim Aurinu četkicu za blendanje koja je odlična i za higlighter i Cala 311 četkicu koja je meni najbolja i bez koje ne mogu da idem nigde. :) Za ajlajner koristim ovu krivu Blush 52e četkicu, a za obre takođe Blush četkicu za obrve i Aura koso sečenu četkicu za popunjavanje. :)

USNE


Za usne uglavnom koristim ovu Blush 10B četkicu i odlična je, vrlo precizna i lako se radi njom.Moraću da kupim još jednu jer je ova postala roze. :)

A što se tiče čišćenja četkica uglavnom ih perem jednom nedeljno dečijim šamponom ili Dove sapunom.Obično protrljam po dlanu nekoliko puta dok se ne spere sve što je na njoj i ostavim ih da se suše tako da dlake budu na dole kako se ne bi voda slila u dršku i odlepila je. Koristim takođe i Ebelin jastuče za ove manje četkice. :)



Kada nemam vremena da perem četkice ja ih naprskam ovi Ebelin sredstvom za čišćenje i prebrišem ubrusom, ali to je samo kada mi hitno treba četkica. :) Posle svakog pranja i čišćenja prskam ih Asepsolom kako bi ih dezinfikovala, jer od prljavih četkica mogu da vam izlaze bubuljice i slične gadosti po licu. :)

To bi bilo to, nadam se da vas nisam udavila :) Koje četkice vi koristite?


Pozdrav,

Lejdi Di :*















Нема коментара:

Постави коментар