недеља, 4. децембар 2016.

The Balm Nude dude volume 2 paleta


Pozdrav svima! Danas vam donosim post o mojoj najdražoj paleti svih vremena, a to je The Balm Nude dude paleta senki.Od kad sam kupila ovu paletu samo nju koristim i nijednu drugu.I gde god da idem, ona ide sa mnom, a zašto je to tako pročitajte u nastavku posta.



Što se pakovanja tiče, paleta dolazi u kutiji od tvrdog kartona, a preko nje se nalazi još jedan karton istog dizajna kao paleta (gornja slika). Pakovanje je jako čvrsto, ja ga vucaram po raznim torbama i nigde se nije oštetilo.Predivno je, onako starinsko, vintage što bi smo rekli. :) Zatvara se na magnet.


U paleti se nalazi ogledalo celom dužinom, 12 senki od kojih su 4 mat, a ostale imaju satin završnicu i predivne sitne šljokice, a samo jedna senka ima krupnije šljokice.Takođe, dobijate i dvostranu četkicu.Kao što vidite svuda su nacrtani momci, a imena svih nijansi su na slovo F.Pa, da krenemo sa nijansama.


Prva nijansa se zove FEARLESS i ona je predivna mat bež senka, idealna kao baza za senke.Ne znam koliko možete da vidite na slici jer je u boji moje kože.Ne trusi se i lepo se blenda.Nju najviše koristim, skoro svakodnevno.
Sledeća je nijansa FABULOUS koju ja koristim uglavnom kao hajlajt u uglovima oka jer mi je za ostalo prejaka.Odlično je pigmentisana i ovako izgleda bez baze i u samo jednom nanošenju.
Nijansa FLAWLESS je nijansa koju najčešće koristim, obično za svaki dan i koristim je uglavnom u pregibu kapka.I ona je mat, neutralna braon nijansa.
FAITHFUL  je moja omiljena šimerasta senka iz ove palete.Ne trusi se, iako sam očekivala zbog šljokica, a pigmentacija je nestvarna.Zlatna je nijansa i ja je najčešće koristim preko celog kapka kada izlazim uveče.


FIRM je predivna bronzana nijansa koju takođe vrlo često koristim u pregibu kapka i mešam je zajedno sa Flawless povremeno.Takođe, ima sitne šljokice i ne trusi se.
FIT je senka u zlatno roze boji i divno izgleda na pokretnom delu kapka.Nisam je još uvek mnogo koristila, ali nameravam da i nju češće koristim.Ne trusi se, odlično je pigmentovana i takođe ima satenski finiš.
FLIRTY je prljavo roze nijansa koju najčešće koristim u pregibu kapka i za neke neutralne look - ove.Odlično se blenda i ovo je takođe jedna od senki koju sam najčešće koristila.
FEISTY je mat roze nijansa i nju koristim na pokretnom delu kapka jer mi se sviđa kako mi stoje ove boje.Ponekad je mešam sa Flirty senkom i koristim je u pregibu kapka za neke dnevne varijante.


Što se tiče tamnijih nijansi ove palete, to su:
FRIENDLY tamno ljubičasta senka sa sitnim šljokicama.Malo je manje pigmentovana u odnosu na ostale, ali može da se nadograđuje.Lepo se blenda i ne trusi se.
FUNNY je predivna nijansa tamno bronzane boje i nju sam takođe često koristila u pregibu kapka za neke večernje look - ove.
FIERCE je crna senka sa zlatnim krupnim šljokicama.Ovo je jedina senka u ovoj paleti koja se trusi.Nisam je previše koristila, ali je boja jako lepa i opraštam joj to što se pomalo trusi.
FINE je poslednja nijansa u tamno braon boji i takođe je sa sitnim šljokicama.Ne trusi se, nije mnogo pigmentovana, ali takođe može da se nadograđuje.




Moje najdraže i najčešće korišćene nijanse iz ove palete su: FEARLESS, FABULOUS, FLAWLESS, FAITHFUL I FEISTY. Međutim, i ostale nijanse su jednako lepe i koristiću ih što češće ubuduće.


Što se tiče četkice, ona je dvostrana.


Ova strana koja služi za nanošenje senke je meni neupotrebljiva i ja u te svrhe koristim druge četkice.


Ova koso sečena strana još i može da se koristi, ali samo za popunjavanje obrva.

Moj kompletan utisak o ovoj paleti je da je odlična i da se stvarno isplati dati tu količinu novca za nju.Košta oko 4000 i možete je kupiti u Liliju, a ja sam je naručila sa njihovog sajta. Gramaža je 9,6 grama. Sve boje su idealne i za svaki dan i za neke večernje prilike i mislim da se može koristiti za mnogo različitih stvari.Ovo je sigurno paleta koju celu možete koristiti i ukoliko idete negde, ona će vam poslužiti za sve što vam je potrebno.

Da li ste vi probali nešto od TheBalm - a i šta preporučujete?

P.S. Ne zaboravite na Giveaway, a kako da učestvujete možete saznati ovde.

Pozdrav, 
Lejdi Di :*










Нема коментара:

Постави коментар