недеља, 2. април 2017.

Noviteti



Pozdrav svima! Posle dužeg vremena evo me ponovo sa vama sa novitetima. Nakupilo se dosta stvari koje sam kupila u zadnje vreme, možda sam neke i zaboravila ali videćete ih u narednim postovima. Pošto ima dosta noviteta, da počnemo.


Pre svega ovog meseca sam kupila dosta maskica i maramica za negu kože. Tu su Sephora maske za lice, ruke i usne. Narandžasta maska je sa Arganom i to je maska za ruke, pošto ja imam problem sa suvom kožom na rukama.Zelena maska za lice je sa zelenim čajem, a roze maskica je za usne sa Shea buterom.Kupila sam je jer stalno koristim mat karmine pa mi je potrebno nešto da negujem dodatno svoje usne.Takođe sam kupila i vlažne maramice sa zelenim čajem iz nove Sephora kolekcije.Ovo su maramice koje su sa jedne strane glatke kao bilo koje, a sa druge strane je piling koji je prilično jak, ali ja to volim i veoma sam zadovoljna, takođe se lepo zatvaraju i ne suše se.


Nove Garnier maske sam dugo gledala, na kraju sam našla u DM-u na popustu i rešila sam da probam ovu Moisture + freshness, a planiram da probam i ostale maske.Javiću vam utiske čim isprobam ili ovde ili na Instagramu.
Batiste tropical suvi šampon sam kupila jer mi je trebalo manje pakovanje suvog šampona, ali mi je miris prilično jak.
Dm SauBar maramice volim jer su mi slatka ova mala pakovanja i uvek ih kupujem kada sam u DM-u jer su idealne za torbu.


Pošto obožavam ove Sephorine kupke kupila sam 5 kapsula kako bih isprobala sve mirise pa možda kasnije kupila neku veću, mada su meni ova pakovanja veoma slatka i praktična, a cena jedne je 70 dinara.


L'oreal Infallible 24h matte puder stalno iznova kupujem jer sam prezadovoljna i idealan je za moju masnu kožu. Dugo ne prosijam kada njega imam na licu, a nije težak i lepo pokriva.
Catrice Liquid Camouflage je najbolji korektor koji sam ikada imala, kupila sam ga pre 2 meseca otprilike i kao što vidite dosta sam ga koristila i očekuje vas recenzija uskoro.
Maybelline Fit me puder je konačno došao i kod nas i ja sam ga odmah kupila.Uzela sam boju 110 ali mi je ipak presvetla.Još uvek ga nisam koristila ali javiću vam utiske.
Takođe sam kupila jednu Maybelline Color tatoo senku za oči u roze boji i Llums crnu senku i jednom i drugom sam veoma zadovoljna posle prvog korišćenja.
Takođe sam u Sephori uzela i jednu Benefit Roller lash mini maskaru i jedva čekam da je isprobam! :) 


Što se Essenca tiče, pošto ga dugo nije bilo, čim se vratio u Lilly potrčala sam da kupim nove stvari. Uzela sam Rainbow highlighter u duginim bojama i moju omiljenu I <3 extreme maskaru koja čini čuda sa mojim trepavicama.
Takođe uzela sam još jedan Golden Rose tečni mat karmin jer ih obožavam.
Što se Flormara tiče kupila sam ovu nude olovku za usne i jedan karmin koji je prilično kremast.
Naravno, kao i uvek vratila sam se mom voljenom Rimmel Stay matte puderu kome se uvek rado vraćam već godinama.


Kupila sam i neke nove četkice. Prva je Blush 7A četkica za konturisanje i fenomenalna je, imam utisak da radi sama! :)
Takođe, imam i dve nove četkice iz Avona, prva je ova za rumenilo a druga za obrve, ali je ja koristim za donji kapak. Izvinjavam se što su prljave ali morala sam da ih ubacim u post.



Na poklon sam dobila Sephora It palette paletu senki i veoma sam zadovoljna, a boje su baš moje.Pripremam vam već recenziju ove palete. 


Od L'oreala sam pre par dana dobila novu liniju za kosu Extraordinary clay sa 3 vrste gline.Kolekcija se sastoji iz maske koja se koristi na suvoj kosi, zatim šampona i regeneratora. Ova linija je za kosu koja se brzo masti,a sa suvim krajevima, baš kakva je moja. Čim isprobam javljam utiske, ali deluje obećavajuće.

To bi bilo to što se tiče noviteta, nadam se da su vam se dopali.
Da li ste probali nešto od ovoga?

Pozdrav,
Lejdi Di :*











1 коментар:

  1. Probala sam većinu proizvoda i odlični su. <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar na njemu. ❤ ⬇
    Dreaming of - fashion and beauty

    ОдговориИзбриши