понедељак, 3. јул 2017.

Favoriti juna


Pozdrav svima! Dugo vam nisam pisala favorite i šta sam to volela u skorije vreme, jer sam uglavnom koristila iste stvari kao i pre. Pošto sam u junu koristila dosta novih stvari rešila sam da vam kažem šta mi se to najviše svidelo. 



Prvi i najveći favorit prethodnog meseca za mene je bila Eucerin uljana kupka. Predivna tekstura, miris koji je nežan, ali diiivan i pre svega sviđa mi se što je moja koža mnogo više hidrirana i nije mi potrebno nikakvo mleko za telo posle ovoga. Toliko lepo hidrira i koža bude mekana kao bebina.
Druga stvar koja mi se jako svidela je Eveline slim extreme 3D anticelulit serum sa efektom grejanja. Jedino sam možda mogla da kupim onaj koji hladi zbog ovih vrućina, ali i ovaj mi se jako sviđa. Nisam još uvek primetila neke velike rezultate ali mi je koža u mnogo boljem stanju.


Natura siberica cleansing foaming mousse je najbolja pena za umivanje koju sam ikada probala! Od kad ovo koristim nemam nikakve bubuljice, lice mi se ne masti kao pre, a skida i svu šminku koja ostane na licu. Ovo je definitivno umivalica koju ću još koristiti i kupovati i dalje.
Zorannah parfem sam dobila za rođendan od mojih prijatelja. Predivan miris vanile i šećera koji traje celog dana. I kada skinem odeću ona i dalje miriše na ovaj parfem, a i ljudi oko mene mi kažu kako ga osećaju i kako je divan. Odličan parfem po veoma pristupačnoj ceni.


Mac prep + prime Fix+ mi je drugarica donela iz Austrije (hvala Ana) i zaista je odlična stvar i možete ga koristiti u razne svrhe. Ja ga koristim posle šminkanja da lepo izjednači šminku i ne stvara onaj ružan cake efekat, a koristim ga i da pojačam senke koje nisu dovoljno pigmentovane. Smatram da svaki šminker mora da ima ovo jer je nešto neverovatno.
Maybelline Fit me puder sam kupila odmah čim se pojavio, ali kako imam previše pudera nije dolazio na red. Međutim, kada sam ga isprobala shvatila sam da je to jedan od pudera mog života. Mat, ali ne težak, lepo prekriva i dugo stoji na licu. Moja nijansa je 110 i ona je najsvetlija.
Rimmel Fresher skin je divan letnji puder. Vodenaste strukture i najlepšeg mirisa ikada. Moja nijansa je 103. Koristim ga sada na ovim vrućinama jer mi nije težak na licu i ne osećam da ga imam. Međutim, za nas sa masnom kožom je malo problematičan jer hoće da se skida, ali je dobar za neke dnevne varijante.


Maybelline Age rewind je korektor o kome svi pričaju i sada mi je jasno zašto. I njega mi je drugarica donela iz Austrije. Odličan je za podočnjake i veoma mi se sviđa tekstura. Recenziju možete pročitati ovde.
Aura City lights strobing cream je po mom mišljenju jedna od najboljih Aurinih stvari u poslednje vreme. Možete ga koristiti i sa puderom i kao hajlajt, u razne svrhe. Ja najčešće koristim kao hajlajt preko dana i veoma mi se sviđa efekat koji daje. 


Ovog meseca omiljena knjiga mi je bila Kao da smo jedno, a pisac je Džasinda Vajlder. Divna ljubavna priča, na početku tragična, ali kasnije puno lepih momenata, a takođe i nekih erotskih scena. Divna knjiga koju sam pročitala u jednom dahu.

Da li ste koristile nešto od ovoga?

Pozdrav,
Lejdi Di :*









3 коментара:

  1. Анониман5. јул 2017. 05:57

    Nisam probala nista od navedenog, ali dosta toga mi se svidja :). Natura pena me bas zanima, da li je jaka i slicno, Fit Me cu kupiti cim potrosim pudere koje imam, a za Fresher Skin sam cula samo negativne stvari, ali ne verujem u to dok ga ne probam iz prve ruke :). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман23. јул 2017. 05:38

      Ostadoh bez odgovora? Kristina

      Избриши
    2. Izvinjavam se, nisam videla komentar. Natura siberica pena za ciscenje lica nije jaka, a fenomenalno ocisti lice i mislim da je idealna u ovim letnjim mesecima. Takodje, ne prosijam brzo od nje. Fresher skin je meni odgovarao iako imam masnu kozu jer nemam osecaj tezine na licu. Pozdrav :-)

      Избриши