субота, 22. јул 2017.

Noviteti


Pozdrav svima! Pošto za desetak dana putujem na more, rešila sam da vam pokažem šta sam to kupila da ponesem i neke stvari koje sam kupila, a ne nosim ih na letovanje. Pošto ima mnogo noviteta, da počnemo.



Kao što možete da vidite, ovog leta je moj saveznik protiv lošeg UVA i UVB zračenja Eucerin i rešila sam da proizvode ovog brenda ponesem sa mnom. Eucerin sprej za sunčanje sa zaštitnim faktorom 30 sam kupila jer više volim sprejeve od mleka za sunčanje, a nije mi bio potreban veći faktor. Takođe sam kupila i fluid za lice sa zaštitnim faktorom 30 i njihovu uljanu kupku koja je bila u favoritima i koja je fenomenalna. 
Carroten mleko u spreju sam nosila nekoliko puta na bazen i veoma mi se dopalo, dobro me je štitilo od sunca, ali sam ipak malo izgorela.


Scholl velvet smooth kremu za stopala sam dobila u setu sa turpijom i veoma mi se dopada. Divna, bogata krema, a lepo se upija i stopala su mi veoma mekana nakon nje. 
Kupila sam još jednu Essence četkicu koju koristim za sve i svašta, a ovu ću čuvati u zalihama dok ne uništim ovu koju imam. :)
Garnier mini micelarnu vodu sam kupila jer je obožavam, a ovaj mini format mi je idealan za putovanje. Odličan odnos cene i kvaliteta.
Takođe nigde ne idem bez mini Listerina za ispiranje usta i veoma ga volim.


Scholl velvet smooth električnu turpiju za stopala sam kupila u Liliju na sniženju i mogu vam reći da mi je to najbolje uložen novac u životu. Fenomenalna stvar i stopala su mi u mnogo boljem stanju, a koristim je svako ili svako drugo veče već otprilike dve nedelje.
U Viva apoteci u mom gradu sam kupila njihovu masku za kosu sa kamilicom i pantenolom jer mi je delovala zanimljivo. Javiću vam utiske.


Što se tiče garderobe i sličnih stvari ove godine mi se najviše svideo izbor Bonatti brenda. Ovaj kupaći sam kupila jer mi se veoma dopao i odlično stoji. Trenutno u njihovim radnjama imate sniženje do 40%, a ja obožavam i njihov donji veš.


Ovaj kupaći sam kupila u lokalnoj kineskoj radnji jer mi je trebao još jedan, a ovaj mi se baš dopao tako da sam se odlučila da kupim i njega. :) 


Pošto nisam imala dovoljno nesesera (od milion koliko imam) odlučila sam da mi je potreban jedan veeeliki neseser i jedan koji ću moći da nosim na plažu, a da ne propušta vodu. Ovaj veliki neseser u roze beloj boji sam kupila u Liliju i zaista je ogroman, a ovaj zeleni je kupljen u Bonatiju i njega planiram da nosim na plažu. 


Pošto sam luda za pidžamama i kod kuće uglavnom nosim njih, kupila sam i ovu pidžamu u Bonatiju :) Posebno mi se svidela boja i to što piše All day I dream about sleeping. :) 



Uz kupovinu Eucerin proizvoda dobila sam ovu diiivnu ešarpu na donjoj slici i nju ću nositi na plažu, a takođe sam dobila i Eucerin torbu za plažu koja je zaista kvalitetna i dovoljno velika da sve može da stane u nju. 



Što se obuće tiče, ovog leta sam se odlučila za brend Ipanema koji sam želela već godinama. Jedva sam izabrala šta da kupim jer je izbor bio ogroman. Sandale sa gornje slike sam kupila u Office shoes radnji i ne izlazim iz njih. Nosim ih svakog dana i neverovatno su udobne. Papuče na donjoj slici su sa sajta Carvel i još uvek ih nisam nosila, ali sam ih probala i takođe su jako udobne.

To bi bilo to što se tiče noviteta. Uskoro vas očekuje i post šta od kozmetike i šminke nosim na more, a posle toga ćete uživati u slikama i utiscima sa Tasosa.

Da li ste probale nešto od ovoga? Da li ste bile na Tasosu i šta ne treba propustiti tamo? :)

Pozdrav,
Lejdi Di :*






















1 коментар:

  1. Meni su kupaći najljepši :)
    Neke od ovih proizvoda sam i sama koristila i jako sam zadovoljna njima :)
    Želim ti da se lijepo provedeš na moru :)

    MMara

    ОдговориИзбриши