понедељак, 3. јул 2017.

Upoznajte me bolje - 50 činjenica o meni

Pozdrav svima! Pošto sam dugo želela da vam pružim priliku da me bolje upoznate, rešila sam da vam napišem 50 činjenica o sebi koje nisu baš svakodnevne. Pa, ukoliko vas zanima, nastavite da čitate. :) 



1. Jedinica sam, nemam ni braću ni sestre.
2.Iz Bora sam, divnog rudarskog gradića u Srbiji.
3.Sviram klavir od svoje osme godine i završila sam Srednju muzičku školu.
4.Po struci sam vaspitačica.
5.Obožavam decu i rad u vrtiću.
6.Imam ljubimca afričkog patuljastog ježa po imenu Aron.

Aron :) 

7.Obožavam sove, smatram da su jedne divne i inteligentne životinje i opčinjena sam njima. Takođe, kupujem apsolutno sve što ima sovu na sebi.
8.Plašim se leptira i paničim kada ih vidim.
9.Obožavam sladoled i čokoladu, posebno sladoled od čokolade.
10.Ne volim voće. Jedino što jedem su jagode, trešnje, lubenice i dinje, ponekad banane. Mrzim jabuke.
11.Završila sam kurs šminkanja i imam sertifikat. Obožavam i to da radim.
12.Volim da pevam i uglavnom kada sam sama kod kuće pevam.
13.Navučem se na svaku seriju koju počnem da gledam. Trenutno sam navučena na Pretty little liars i 2 broke girls.
14.Umem da budem prilično tvrdoglava, ali bih isto tako sve uradila za svoje prijatelje i ljude koje volim.
15.Obavezno maltretiram dečka da me češka, to obožavam.Takođe volim kada mi neko dira kosu.
16.Volim apsolutno svu vrstu muzike, osim metala, to ne podnosim.
17.Mrzim da lakiram nokte, ali volim da budu nalakirani. :)
18.Mnogo volim da čitam i imam preko 300 knjiga u svojoj biblioteci. :)
19.Kao tinejdžerka sam bila smrtno zaljubljena u Dušana Bastu i bila sam vatreni navijač Crvene zvezde.
20.Smatram da je jedan od najlepših glumaca današnjice Kit Harington (izvini Stefane :D )
21.Nosim naočare jer ništa ne vidim bez njih.
22.Ne znam da vozim biciklu (ali zato znam auto) :)
23.Ne volim guste sokove.
24.Ne volim horor filmove, ali volim trilere.
25.Obožavam sve animirane filmove, posebno Disney i mogu da ih gledam milion puta. Omiljeni mi je Despicable me.
26.Zavisna sam od društvenih mreža.
27.Obožavam Kejt Midlton i royal family. :)
28.Volim da popijem pivo, ali ne volim vino.
29.Mrzim zimu, mogla bih stalno da živim negde gde je 40 stepeni.
30.Uvek plačem na venčanjima.
31.Romantična sam i obožavam romantične filmove.
32.Najromantičnija stvar koju je neko uradio za mene je bila kada mi je dečko napisao pesmu.
33.Ima dana kada mi se uopšte ne izlazi iz kuće.
34.Takođe ima dana kada bih non stop da izlazim i idem u grad.
35.Obožavam šoping, posebno volim da kupujem cipele, majice i tašne.
36.Najčešće kupujem u Liliju.
37.Mrzim da ustajem rano i veoma sam nezgodna kad me neko probudi.
38.Kao mala sam želela da budem hirurg i to mi je bio posao iz snova.
39.Jako sam izbirljiva kada je hrana u pitanju i dosta stvari ne volim da jedem.
40.Volela bih da naučim da skijam.
41.Gradovi koje bih volela da posetim su Amsterdam, Njujork i Dubai.
42.Uvek odbrojavam dane do nekog bitnog događaja (npr. odlazak na more, moj rođendan itd.)
43.Obožavam svoj rođendan i uvek se osećam divno tog dana. :) Kad sam bila mala plakala sam kada gosti odu kući. :)
44.Omiljena blogerka mi je Ana2cats.
45.Retko kad nosim štikle jer su mi uvek neudobne. Najviše volim patike i baletanke.
46.Nisam se šminkala, niti me je to zanimalo dok nisam krenula na fakultet i nikad nisam verovala da ću pisati blog. :)
47.Kao mala sam bila član odreda izviđača i obožavala sam da provodim leta na raznim planinama i po šumama. :)
48.Omiljena junakinja iz crtanih filmova mi je Pokahontas i kao mala sam kupovala sve sa njenim likom. :) 
49.Omiljena pesma mi je Shape of you i Despacito. :) 
50.Film uz koji sam najviše plakala je Me before you. 

To bi bilo sve o meni. Nadam se da su vam neke činjenice interesantne i da ste me malo bolje upoznali. 

Pozdrav,
Lejdi Di :*





2 коментара:

  1. I daaa. Mislim da si blizanac u horoskopu. Da l' si krajem maja ili početkom juna, nisam sigurna. To znam jer sam ja 23. Maja. Ne mogu da se setim kada je to bilo, ali jednom sam te, izdaleka, videla kako setas sa dečkom u Zaječaru ☺. Divno je sto znaš da sviraš klavir. Ne kapiram zašto se plašiš leptira, kad nisu strašni. Drago mi je da sam te bolje upoznala kroz ovaj post.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam blizanac, 25.maja sam rodjena ☺ i meni se jednom ucinilo da sam te videla u Zajecaru, ali nisam bila sigurna. ☺ A sto se leptira tice ni meni nije jasno ali strasno panicim kada ih vidim. Hvala ti puno ☺:-*

      Избриши