уторак, 26. децембар 2017.

Godišnji favoriti 2017 - šminka

Pozdrav svima! Kako nam se ova godina bliži kraju i čini mi se da je prošla neverovatnom brzinom, red je da sumiramo utiske i vidimo šta je to što sam volela i koristila ove godine. Danas vam donosim post o tome koju sam šminku volela, a sutra vas očekuje i post o kozmetici. :) Pa, da počnemo.




Ove godine sam obožavala dve palete senki iako je jedna u moje ruke došla pred kraj godine. Paleta koju sam koristila cele godine i mnogo je volela je The Balm Nude Dude i kao što možete da vidite baš sam je koristila. O njoj sam vam pisala i recenziju koju možete pročitati ovde.
Paleta koju sam kupila u oktobru i zaljubila se na prvi pogled je Too Faced Semi sweet chocolate bar. Ovo je paleta koju sam želela od kad se pojavila i konačno sam dočekala da je kupim. Senke su predivne, divno pigmentovane i odlično se blendaju. Možete je koristiti svakodnevno a i za neke smelije look - ove. U januaru očekujte i recenziju. :) 
Llums kozmetika je moje otkriće godine i smatram da su im svi proizvodi odlični, a ja sam se odlučila za senku kao favorit jer su im senke zaista predivne. Izbor boja, pigmentacija, cena, zaista sjajan odnos cene i kvaliteta. 



Ove godine sam koristila puno novih i različitih proivoda za lice, ali ovo je nešto što se izdvojilo. 
Nyx paletu korektora imam odavno, ali sam skoro počela da je koristim i zaista je odlična. Lepo prekriva sve što treba i uvek kada se šminkam koristim je. 
Aura paletu za konturisanje imam već dugo i mnogo puta sam pisala o njoj, ali i dalje smatram da je odlična paleta, posebno u tom cenovnom rangu. 
Catrice Liquid camouflage je korektor koji sam otkrila ove godine i zaljubila se. Odličan korektor, lepo pokriva, divno se blenda, odličan za hajlajt. Uvek imam bar 3 u zalihama budući da u mom gradu još uvek nema DM-a. O omiljenim korektorima sam vam pisala ovde.



Hajlajter koji sam volela ove godine je Goddess of Love brenda I <3 Makeup odnosno Makeup revolution. Odličan hajlajter, predivno izgleda, daje divan sjaj licu i odlično se slika. Sigurno ću kupiti još neku nijasnsu, možda već početkom godine. 
Što se pudera tiče, ove godine sam volela dosta različitih pudera, ali ono što se izdvojilo kao najbolje za svakodnevnu upotrebu je Rimmel Fresher skin puder. Odličan je čak i za moju kombinovanu kožu, ima manju pokrivnu moć, ali je odličan za svaki dan. Miris je nešto najsavršenije. :) 



Mac Prep + prime Fix + je takođe stvar koju sam ove godine otkrila. Lepo sjedinjuje šminku, koristim ga u razne svrhe i odavno vam obećavam recenziju ovoga tako da ću je uskoro napisati. :) Mislim da je ovo nešto što je potrebno svakome. 
Deborah rumenilo u nijansi 04 je rumenilo koje stalno koristim i od kada ga imam samo njega stvaljam. Divna boja, lepo se blenda, daje sjaj licu, zaista je sjajno. 


Što se maskare tiče jedna od omiljenih ove godine je ova Lancome Hypnose maskara koja je po mom mišljenju fenomenalna. Lepo raščešlja trepavice, da im gustinu i dužinu i zaista izgledaju odlično. 
Ove godine sam najviše volela Golden Rose tečne mat karmine, nebitno u kojoj boji i i dalje smatram da su najbolji u tom cenovnom rangu. Izbor boja je odličan, dugotrajni su i lako se nanose. 
Gel za obrve je ove godine bio otkriće za mene, a ja sam najviše volela ovaj brenda Essence. Dugo drži obrve na mestu i da im odličnu boju. Cena mu je veoooma pristupačna.

To bi bilo to što se tiče šminke u ovoj godini.
Da li ste vi koristile nešto od ovoga i šta?

Pozdrav,
Lejdi Di 












Нема коментара:

Постави коментар