недеља, 7. јануар 2018.

Godišnji favoriti 2017. - kozmetika

Hristos se rodi! Srećan Božić svima koji danas slave! :) Kažu da ono što radite na Božić, to ćete raditi cele godine, tako da sam ja rešila da vam baš danas donesem novi post. Pre nekoliko dana ste na blogu čitali o favoritima godine kada je šminka u pitanju. Danas vam donosim šta sam to volela što se tiče kozmetike i šta sam najviše volela prethodne godine. Kozmetiku često menjam i isprobavam nove stvari, a ovo je nešto što je postalo deo moje rutine i bez čega trenutno ne mogu. Pa, da počnemo. 



Gelove za tuširanje obožavam da menjam i isprobavam razne vrste, ali naravno imam nekoliko kojima se uvek vraćam. Weleda gel za tuširanje od badema me je osvojio posle prvog korišćenja i postao jedan od mojih favorita. Miris je divan i miriše zaista na čisto, lepo opere kožu i veoma je nežan. Odličan je i za osetljivu kožu i sviđa mi se jer je ne isušuje. Sigurno ću probati i ostale Weleda proizvode. 
Afroditin slani piling sam kupila letos pred odlazak na more i ostala sam bez reči. Odličan je za moju kožu i sviđa mi se što je malo jači pa lepo ispilinguje kožu i ona ostane nežna i mekana, jer u sebi sadrži i ulje. Ukoliko volite jače pilinge, a u potrazi ste za pristupačnim, obratite pažnju na ovo. 
Aussie je brend koji smo svi u Srbiji dugo čekali i prošle godine je konačno stigao na police u našim drogerijama. Odmah sam kupila 3 Minute miracle masku o kojoj je pričala i pisala cela blogosfera i shvatila sam da je to sa razlogom. Odlična maska, kosa posle nje bude mekana, lako se raščešljava, a miris traje danima. Kupujem ga iznova čim vidim da je jedan pri kraju.


Bioderma Sensibio micelarna je moja omiljena već godinama, kao i većini blogerki i mislim da to i ptice na grani znaju. :) Ooodlično skida svu šminku, ne masti kožu dodatno i meni nije izazivala nikakve iritacije. Cena joj jeste malo jača, ali je često možete naći na akciji gde dobijate jednu gratis što je zaista isplativo. 
La roche posay Serozinc je takođe stvar koju smo svi željno iščekivali i dočekali da stigne kod nas. Sjajna stvar za masnu kožu, posebno za nas sa problemom akni, a dodatno i osveži kožu, Ja ovo naprskam ujutru i uveče posle pranja lica i ono je u mnogo boljem stanju.


Bioten je brend koji volim još od studentskih dana i rado mu se vraćam. :) Ovu kremicu za masnu kožu često kupujem jer mi neverovatno prija. Brzo se matira, ne masti lice dodatno, lepo hidrira moju kožu, a i cena joj je veoma pristupačna. Ovo je jedan od proizvoda kome se uvek rado vraćam.


Mixa gel za umivanje sam otkrila relativno skoro i odmah sam se zaljubila. Predivno opere lice, skine svu šminku, matira, ali ne isušuje kožu. Odlična stvar po veooma pristupačnoj ceni.
Sephora Honey lip scrub sam dugo tražila jer sam o njemu čula samo reči hvale. Ukoliko ne znate, radi se o pilingu za usne sa medom. Kada sam poslednji put bila u Sephori našla sam ga i odmah kupila. Odlično pilinguje i sjajna je stvar za sve nas koji volimo mat karmine.

To bi bilo to što se tiče mojih favorita prethodne godine.
Da li vi koristite nešto od ovoga?

Želim vam sve najbolje u 2018. godini i da vam se sve želje ispune, a naravno i da i dalje pratite moj blog. :) 

Pozdrav,
Lejdi Di ❤❤❤






Нема коментара:

Постави коментар