уторак, 30. јануар 2018.

Top 5 proizvoda ispod 1000 dinara - kozmetika


Pozdrav drage moje! Pre nekoliko dana sam vam pisala o top 5 proizvoda kada je šminka u pitanju, a čija je cena manja od 1000 dinara, a danas vam, kao što sam i obećala, donosim post o top 5 proizvoda kada je kozmetika u pitanju. Imam i jedan bonus proizvod, jer nisam mogla da se odlučim između dva omiljena. Pa, da počnemo. 



1. Nivea hairmilk leave - in regenerator sam otkrila relativno skoro, pre možda 2,3 meseca i odmah mi se dopao. Godinama sam koristila L'oreal prskalice i znate da ih obožavam, ali moram da priznam da mi se i ova jednako sviđa. Kosa posle nje bude predivna, mekana, lako se pegla ili uvija, šta god da želite, a miris je predivan. Zaista mi se jako sviđa i sigurno ću i dalje kupovati i ovu prskalicu jer se meni pokazala odlično. Cena je oko 400 dinara i možete je naći u Liliju i DM-u.
2. Batiste suvi šampon, kao što znate, koristim već godinama i on je jedna od stvari koje nikad ne menjam. Probala sam razne druge suve šampone, ali mi nijedan nije bio dovoljno dobar kao ovaj. Često ga koristim, kosa izgleda lepše, dobije volumen, a sviđa mi se što ne ostavlja beli trag. Koristim ga čak nekad i kada mi je kosa čista kako bih joj dodala volumen. Zaista najbolji suvi šampon koji sam ja probala. Cena mu je oko 500 dinara.


3. Bioten piling od koštica kajsije koristim od letos i zaista prija mojoj koži. Odličan piling za kožu koja je normalna ka masnoj, nije preterano jak, a opet odlično pilinguje i koža posle njega bude divna i mekana. Ovo koristim jednom do dva puta nedeljno, kada stavljam i masku na lice i od kad to radim koža mi je u mnogo boljem stanju. Odličan piling, kao i svi Biotenovi proizvodi koje jako volim i često koristim. Cena mu je oko 300 dinara.
4. Kao što ste već videli, ukoliko me pratite na Instagramu (link je ovde), jedan od mojih omiljenih brendova još od srednje škole je Eucerin. Obožavam njihove proizvode i zaista mi prijaju. Trenutno koristim ovaj gel za umivanje DermoPurifyer. Odličan gel za umivanje, koža posle njega bude divna i mekana, odlično ukloni i ostatke šminke a za moju kombinovanu kožu je odličan. Čini mi se da je sada slična linija Dermo Pure. 


5. Pošto nisam mogla da se odlučim između dve stvari za tuširanje koje jednako volim, odlučila sam da u ovaj post uvrstim obe. Prva stvar je Eucerin uljana kupka. Stalno je iznova kupujem, odlično neguje moju suvu kožu tela pa mi vrlo često mleko za telo nije potrebno. Odlično pere, lepo se ispira,a miriše predivno i nema preterano intenzivan miris. Cena je oko 500 ili 600 dinara, čini mi se.
Drugi proizvod je Weleda gel za tuširanje od badema, koji je pogodan za osetljivu kožu. Odličan gel, jako lepo neguje kožu, nema jak miris i lepo se ispira sa tela. Jako volim ovaj gel,a imam i kremu za ruke iz iste linije. Cena mu je maaalo preko 1000 dinara, ali sam morala da ga ubacim u ovaj post, jer zaista zaslužuje. 

Da li vi koristite neke od ovih proizvoda i šta redovno koristite?

Pozdrav,
Lejdi Di ❤





Нема коментара:

Постави коментар