четвртак, 29. март 2018.

Borba sa kilogramima - kako napreduje?


Pozdrav svima! Kao što znate pre mesec dana sam promenila režim ishrane kako bih skinula višak kilograma i obećala sam da ću vam na svakih mesec dana pisati kako napredujem. Evo nas mesec dana kasnije sa rezultatima. 

Pošto sam krajem februara završila u bolnici zbog svojih čestih zdravstvenih problema, nisam bila u mogućnosti da odmah promenim režim ishrane, s obzirom da sam tamo jela hranu koju mi daju. Tako sam ishranu zvanično počela oko 10. marta kada sam izašla iz bolnice. Od 10.marta do danas sam skinula 4 kilograma. Da li sam zadovoljna? Prezadovoljna sam, ovo je i više nego što sam očekivala! Naravno, prvo se izbacuje višak vode iz organizma, ali sam srećna što vaga ipak pokazuje manji broj jer nisam bila sigurna da ću uspeti. 
Pre svega, moram da vam kažem da vodim računa šta jedem, ali se ne opterećujem time i jedem hranu koju volim samo na drugačiji način. Šećer nisam izbacila potpuno, jer ni to nije zdravo, šećer vam je potreban kako biste mogli normalno da funkcionišete, ali naravno koristite ga u granicama normale. Osećam se lakše, poletno, raspoloženje mi je bolje, a stomak mi nije naduven i ljudi koji me nisu viđali kažu da se vidi da mi se stomak smanjio. Nikada nisam preterano gladna jer imam i užine koje su uglavnom voće ili povremeno jedan red čokolade. Ne osećam se naduveno i uvela sam voće koje do sada nisam baš rado jela. 
Što se tiče obroka, za doručak uglavnom jedem ovsenu kašu koju spremam sama, mada ponekad jedem i kupovnu. Takođe jedem i žitarice i njih uglavnom kupujem u supermarketima, ali se trudim da budu bez šećera. Ponekad pojedem neko voće ili u ovsenu kašu dodam voće, a kao zaslađivač koristim sirup agave. U toku ove dve, tri nedelje jednom sam za doručak jela i neko raženo pecivo sa čia semenkama i jako mi je prijalo. Takođe i čia semenke stavljam u ovsenu kašu jer vas više zasite, a veoma su zdrave i korisne. 
Kada je ručak u pitanju uglavnom jedem ono što jede i moja porodica, ali bez hleba ili samo sa jednim parčetom nekog hleba od integralnog brašna ili neke druge vrste. Dakle, jela sam čak i pasulj i takve stvari sa jednim parčetom hleba i nije mi smetalo. Naravno, ukoliko jedem pirinač ili krompir ne jedem hleb. Testeninu nisam jela, mada mislim da jednom u mesec dana ni to neće da vam smeta. Nekada pojedem i nešto što možda ne bi trebalo, ali to se dešava jednom u nedelju dana. 
Večeru jedem obavezno i ne preskačem je, jer ni preskakanje obroka nije dobro i pomaže u gojenju. Za večeru uglavnom jedem salate, jaja ili tunjevinu jer je to jedino što volim od ribe, a zdravo je. Često jedem i bareno povrće ili na parče hleba namažem humus ili ajvar. Trudim se da večeram najkasnije 2 do 3 sata pre spavanja. 
Što se tiče užina uglavnom pojedem jabuku, bananu ili neko drugo voće, a često pojedem i šaku kikirikija ili badema. Ali pazite da ne preterate sa kikirikijem jer i on može da goji. Nekada pojedem red ili 2, 3 kockice čokolade, ali to je sve. Kafu pijem ili potpuno bez šećera ili sa vrlo malo šećera. Ujutru kada ustanem obavezno na prazan stomak popijem vodu sa limunom oko sat vremena pre doručka. Ovo pijem i zbog problema sa peskom u bubrezima i zbog toga što ubrzava metabolizam i dobro je uopšte za ceo organizam, a i jako mi prija. 
Vežbanje još uvek nisam ubacila jer je u mom gradu bilo mnogo snega i ledeno vreme pa nisam imala mogućnosti da idem bilo gde, pogotovo što sam skoro izašla iz bolnice. Ovih dana krećem sa drugaricom u teretanu, pre svega na traku i kardio treninge, a onda i na vežbe za zatezanje. Takođe, stalno pešačim i svuda idem peške mada sam to uvek volela. Pustim svoju omiljenu muziku i idem. :) 
Eto, to je ono što sam radila prethodne dve nedelje i za to vreme izgubila sam 4 kilograma. Meni je neverovatno prijalo i nikada nisam gladna,a jedem i svoju omiljenu hranu. Verujem da će sada kada sam izbacila višak vode kilogrami ići malo sporije, ali strpljiva sam jer sam rešena u svojoj nameri da smršam i budem zdravija. Izdržaću! :) Za mesec dana vam ponovo javljam kako napredujem i šta sam za to vreme radila.

Da li želite da na Instagramu objavljujem šta je to što jedem i kako kombinujem hranu? 
Da li vi imate neki savet? 

Pozdrav,
Lejdi Di



2 коментара: