понедељак, 26. март 2018.

Omiljeni proizvodi ove zime


Pozdrav drage moje! Zima nas je kalendarski napustila iako još uvek ima snega, tako da sam odučila da vam pokažem šta sam to od šminke i kozmetike volela i koristila ove zime. Kada su obe kategorije u pitanju ima dosta proizvoda koje sam volela i sve sam ih jednako koristila skoro cele zime. Pa, počnimo. 



Byphasse micelarnu vodu koristim cele zime, a imala sam i onu mini varijantu. Odlična je, ne isušuje kožu, šminku skida odlično, a što je najvažnije, ne pecka me u predelu oko očiju. Veoma je pristupačna i sigurna sam da može da stane rame uz rame sa mnogim mnogo skupljim micelarnim vodama, jer savršeno radi svoj posao i skida apsolutno svu šminku.
L'oreal Ideal fresh tonik volim već godinama i uvek mu se rado vraćam. Znate da ja ne koristim često tonike za lice, ali kada koristim to je obično ovaj. Lepo hidrira moju kožu, predivno miriše, a lepo skida i ostatke šminke ukoliko se desi da je negde nešto ostalo. Odličan tonik kao i većina L'orealovih stvari. 
Eucerin Aquaporin active krema za lice je moje otkriće ove zime. Fenomenalno hidrira moju mešovitu kožu, ne masti je dodatno što je meni jako bitno kod krema za lice. Veoma mi je prijala u onim ledenim danima kada mi je koža bila isušena, a posebno mi se dopada što je veoma lagana i jako se brzo upija.


Zimi obožavam da koristim kreme za ruke i stalno kupujem neke nove i isprobavam. Weleda krema sa bademom je neverovatno prijala mojoj suvoj koži na rukama. Odlična krema, hranljiva, lepo hidrira kožu na rukama i oporavlja je veoma brzo, a takođe se i brzo upija i ne ostavlja onaj lepljiv trag na rukama. Odlična kremica, a obožavam i kupku iz iste linije.
Eucerin dezodorans je takođe jedna od stvari koju sam obožavala ove zime. Pre svega, sviđa mi se jer nema aluminijum, tako da je zdravija verzija dezodoransa. Jako dugo štiti od znojenja i neprijatnih mirisa, a miris mu je blag i veoma prijatan. Takođe, ne iritira kožu posle brijanja. Jedino ne znam kako će se ponašati na velikim vrućinama. ali to ću videti. 
Eucerin losion za kupanje je još jedna "kupalica" koju obožavam kada je Eucerin u pitanju. Već znate da stalno kupujem njihovu uljanu kupku, a ovo sam prvi put probala relativno skoro, ali sam se odmah oduševila. Odlična stvar, blaga a koža je posle kupanja divna. 
Yves Rocher regeneratore redovno kupujem jer mojoj kosi prijaju. Ovoga puta sam kupila ovaj sa jojobinim uljem i jako mi se dopada. Kosa se lako raščešlja, bude mekana, nahranjena, a i lako možete da radite sa njom. Odličan regenerator i možete ga naći u Liliju. 


Zimi posebnu pažnju obraćam i na negu usana, jer mi jako često ispucaju. Ove zime sam u te svrhe koristila dve stvari. Prvo je Sephora piling za usne sa medom, odličan piling, usne posle njega budu divne, a miriše fenomenalno. Ukoliko niste, obavezno probajte.
Carmex balzam za usne sam dugo želela da probam i bila sam presrećna kada je stigao u DM. Ovo je jedan od najboljih balzama koje sam probala, hidrira usne, nije preterano lepljiv, a miris mu je predivan. Sigurno ću kupiti i onaj u teglici, a i ovaj ponovo. 


O Rimmel Match perfection puderu sam vam već pisala ovde i znate koliko ga volim i koliko prija mojoj koži i predivno se stapa s njom. Sigurno ću ga kupovati i dalje, a poseban plus mu je što ima i zaštitni faktor. 
Maybelline Age rewind korektor je takođe jedan od mojih omiljenih i koristila sam ga cele zime. Ja sam ih nabavljala iz inostranstva, ali je sada konačno došao i kod nas. Odličan korektor, posebno kao hajlajt, I o njemu sam vam pisala ovde.
Max Factor brow shaper olovka za obrve mi je već godišnji favorit. :) Sjajna olovka, precizna i dovoljno pigmentovana. Jako mi se sviđa i sigurno ću nastaviti da je kupujem.


I <3 makeup highlighter mi je zapao za oko čim se pojavio u Alexandar cosmetics - u. Odmah sam ga kupila i zaljubila se. Veoma je pigmentovan, količina koju dobijete je ogromna, a cena mu je veoma pristupačna. Planiram da kupim i ostale nijanse, jer je ovo nešto što koristim i na sebi i na drugima i svima se veoma dopada. 
Too Faced Semi sweet chocolate bar paletu sam kupila u oktobru i cele zime sam na očima koristila samo nju. Znate da je obožavam i da je jedna od mojih omiljenih paleta ikada. I o njoj sam vam već pisala ovde. Zaista sjajna paleta i vredi svakog dinara. 

To bi bili moji omiljeni proizvodi ove zime i zaista sam sve stalno koristila i volela.
Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?

Pozdrav, 
Lejdi Di 







Нема коментара:

Постави коментар