четвртак, 26. април 2018.

Eucerin AQUAporin active


Pozdrav svima! Već duže vreme sam u potrazi za dobrom kremom za lice, kao i kremom za područje oko očiju koja će odgovarati mojoj mešovitoj ka masnoj koži, a da nije preteška na licu. Pre nekih mesec dana kupila sam Eucerin kremice iz Aquaporin linije jer su mi delovale kao nešto lagano što će prijati mojoj koži koja je u tom trenutku bila isušena. Kako su mi se dopale pročitajte u ostatku posta.



Pre nekoliko meseci sam shvatila da svoju kožu ne hidriram dovoljno i da mi treba nešto što će mojoj koži odgovarati, ali što isto tako neće biti previše masno kako bih imala naviku i želju da redovno koristim. Kada sam naletela na ovu kremu bila sam skeptična zbog reči "aqua" u nazivu kreme, ali sam je kupila jer su mi pojedini delovi lica isušeni iako se na T zoni moje lice masti. Nemojte misliti da, ukoliko imate masnu kožu, njoj nije potrebna hidratacija. Svakom tipu kože je potrebna dodatna hidratacija, jedino što naš tip kože luči više sebuma, ali to ne znači da je koža hidrirana. 
Ova krema dolazi u plastičnoj kutijici i izgleda zaista jednostavno, a predivno. U ambalaži je od 50ml što je otprilike neka prosečna mililitraža za kremu za lice. Ima zaštitni faktor 25SPF + UVA što je idealno za svako godišnje doba, a posebno sada kada nam kreće lepše vreme. Ne zaboravite da je zaštita od sunca bitna čak i zimi. 
Kada sam prvi put nanela ovu kremu oduševila sam se. Tekstura je predivna i tako lagana, lepo se razmazuje pa vam nije potrebna prevelika količina. Koža je brzo upije, a posle nje ostane tako divna i mekana. Imate osećaj hidratacije, ali nemate onaj ružan osećaj da vam je lice posle nje masno. Jako se lepo upija i ostavlja divan osećaj. Odlična je i za pripremu kože pre šminkanja.
Od kada koristim ovu kremu lice mi se znatno popravilo, a delovi koji su bili isušeni više nisu i koža mi je divno hidrirana i zdrava. Koristim je i kao noćnu kremu, jer ne podnosim one jake i masne noćne kreme, tako da je ova idealna za mene. Mislim da će odgovarati i osobama sa suvom kožom, kao i nama sa mešovitom.




Kada je krema za područje oko očiju u pitanju, moram priznati da sam bila skeptična. Plašila sam se da će mi se taj deo lica mnogo više mastiti jer nemam suvo područje oko očiju. Međutim, prevarila sam se. 
Pre svega, na kremi imate aplikator koji hladi područje oko očiju, što je odlično kada se nadujete od spavanja da taj deo oko očiju splasne. Predivno hladi i jako je prijatno. Ova krema je u pakovanju od 15ml što smatram da je dovoljno za ovu vrstu kremica. 
Jako se lepo nanosi i razmazuje, a koža je brzo upija. Makar je kod mene takav slučaj. Hidrira kožu, a ne masti je dodatno što je svakako plus. Koža mi je mnogo bolja i tek sad vidim koliko u stvari nije bila hidrirana. Posebno volim da ovo stavim kada skinem šminku jer imam osećaj kao da mi preporodi deo oko očiju. 
I jedna i druga krema imaju neutralan miris i ja najviše volim takve kreme za lice. Takođe, nisam imala nikakve neželjene reakcije na koži, već su mi neverovatno prijale kao i većina Eucerin proizvoda.

Da li vi koristite nešto od Eucerina i šta?

Pozdrav,
Lejdi Di 






Нема коментара:

Постави коментар