петак, 6. април 2018.

Potrošeni proizvodi + proizvodi kojih se rešavam


Pozdrav drage moje! Dugo nisam pisala post o potrošenim proizvodima pa sam rešila da vam malo pišem šta sam to volela i trošila u poslednje vreme. Takođe, pre neko veče sam sređivala šminku i bacila puno stvari koje su ili potrošene ili stoje dugo, pa im je verovatno istekao rok. Ima dosta stvari, posebno kada je šminka u pitanju, pa počnimo. 



La roche - posay Serozinc sam potrošila pre nekih mesec dana i planiram da kupim novi. Mojoj kombinovanoj koži neverovatno prija, a prskam ga ujutru i uveče nakon čišćenja lica, umesto tonika. Lepo mi hidrira kožu, a od kada ga koristim imam mnogo manje bubuljica i sličnih gadosti na licu.
Eucerin DermoPurifyer gel za umivanje sam obožavala i vrlo brzo sam ga potrošila. Kao što već znate volim njihove proizvode i sigurno ću uskoro kupiti nešto iz njihove nove linije za masnu kožu.
Eucerin losion za kupanje mi je takođe jako prijao, odgovarao je mojoj koži i lepo je hidrirao, ali sada se vraćam mojoj omiljenoj uljanoj kupki. :)
Nivea Hairmilk regenerator u spreju sam potrošila skoro do kraja, ali nisam mogla više da se mučim da iscedim i zadnje kapi iz njega tako da se pozdravljamo. Odličan regenerator, jedina mana mu je što sve u kupatilu ostane lepljivo ukoliko neka kap završi na pločicama. :) 


Kada je šminka u pitanju mnogih proizvoda se rešavam jer su ili potrošeni ili im je istekao rok kao što sam već rekla. 
Aura Prime me prajmer mi je bio odličan, a najčešće sam ga koristila kada šminkam druge. Lepo je pripremao kožu i puder se svaki put lepo blendao i setovao. Ostalo je još vrlo malo, ali mu je rok pri kraju.
Garnier BB krema mi je bila dobra, ali mi je nijansa previše tamna i jedino leti mogu da je koristim, a tada se retko šminkam. Dugo je stajala otvorena tako da je bacam.
Nyx Dewy Finish fiksator mi je jedan od najboljih koje sam probala, lepo setuje šminku, produžava njeno trajanje i daje fenomenalan finiš. Potrošila sam ga do kraja i kupiću ga ponovo sigurno.
She paleta korektora mi je bila dobra, posebno ova zelena nijansa, ali se iskreno retko kada setim da je koristim. Pošto je dugo stajala ne želim da je poklonim nekom jer nisam sigurna da li je i dalje dobra, tako da je se rešavam.
Aura rumenilo kome se davno izbrisala nijansa i bilo je jedno od mojih prvih rumenila, jako lepa nijansa, divno se blenda i veoma je postojano. Bila sam emotivno vezana za njega, ali sam ga ipak na kraju bacila jer ga predugo imam, a već sam kupila novo.
Maybelline Age rewind korektor OBOŽAVAM i potrošila sam ga do samog kraja, a novi sam već nabavila. Sada ga možete naći i kod nas i često je na akciji. :) 


Aurin Cover me korektor sam takođe potrošila skoro do kraja, ali me je mrzelo da "kopam" kako bih izvukla ostatke. :) Lepo prekriva, ja sam ga uglavnom koristila tako što ga stavim direktno na bubuljicu ili crvenilo. Odličan, a veoma pristupačan korektor! 


Na ovoj slici su proizvodi kojima je uglavnom istekao rok. Ono što sam potrošila su Essence I <3 extreme maskara i Lancome Hypnose maskara, kao i Aura ajlajner koji stalno koristim na mušterijama i odličan je. Takođe sam potrošila i Golden rose olovku za obrve, a to je ova najmanja olovčica na slici. :) Olovke za oči Impala, Essence i Avon bacam nažalost jer su prastare. Aurin lepak mi se osušio od stajanja kao i Maybelline Color Tattoo senka. Essence mono senku bacam jer je baš stara, a koristila sam je često za konturisanje lica i očiju.


Ovaj set Ellen Tracy sjajeva sam dobila pre par godina od tetke iz Amerike. Jedan od njih sam koristila možda jednom,a ostale sam samo otvorila i zaboravila na njih. Promenili su i miris u međuvremenu tako da se i njih rešavam. 


Kada su ruževi u pitanju neke od ovih sam potrošila. Oba Nyx soft matte tečna ruža sam potrošila do kraja i ponovo ću ih kupiti jer su mi obe nijanse prelepe. Aura Nano ruževe sam kupila daaavno i dva su skoro potrošena dok treći nije, ali je jako star. Oba Golden Rose ruža sam u početku redovno koristila, ali kako imam previše šminke nisam stigla da ih koristim pa su i oni promenili miris. :( Nyx ruž kome se izbrisao naziv sam takođe kupila davno i redovno sam ga koristila, ali pošto ga imam predugo, pozdravljamo se.


Maybelline Fit me korektor mi je drugarica kupila još dok smo studirale i dok ga nije bilo kod nas, ali mi nijansa nije odgovarala osim u letnjim mesecima. Mislim da je odličan korektor i tekstura mi je odgovarala, ali nažalost, nijansa nije.
Aura olovku za usne sam kao što vidite potrošila do krajnjih granica jer sam je redovno koristila i baš sam je volela. Odlična nude nijansa, precizna, nije previše mekana, a ni previše tvrda i postojana je. Odlična olovka. :) 

To bi bilo to što se tiče potrošenih proizvoda. 
Da li želite da vam, sada kada sam raščistila šminku, napišem post o mojoj kolekciji šminke i kako sam je organizovala? 
Da li ste vi koristile nešto od ovoga?

Pozdrav,
Lejdi Di 










Нема коментара:

Постави коментар