петак, 18. мај 2018.

Maybelline Superstay 24h Full coverage foundation


Pozdrav drage moje! Već znate da obožavam da isprobavam različite pudere i kako neki potrošim tako kupim novi. Nekima sam zadovoljna više, nekima manje, ali puderi koje koristim još od tinejdžerskih dana su uglavnom Maybelline puderi. 
Maybelline Superstay puder je kod nas već bio u prodaji, ali sada je promenio pakovanje, a čini mi se i pomalo teksturu, mada su sastojci skoro identični. Nazivi nijansi su ostali isti, ali budite oprezni jer su nijanse, ipak, promenjene. Kod nas je dostupno 6 nijansi a to su: 10 Ivory, 20 Cameo, 21 Nude beige, 28 Soft beige, 30 Sand, 32 Golden. Moj je u nijansi 20 Cameo. 



Pre svega, ovaj puder dolazi u staklenoj ambalaži koja je prilično lepo urađena, jedina mana je beli poklopac na kome uvek ostanu tragovi pudera pa izgleda prljavo. Bočica sadrži 30ml pudera i ima pumpicu kojom lako možete da dozirate količinu pudera. Nema SPF tako da bih vam zajedno sa njim preporučila kremu sa nekim zaštitnim faktorom, posebno sada kada nam dolazi leto. 
Pokrivna moć ovog pudera je srednja, ka jačoj i može lepo da se nadograđuje. Ono što mi se posebno sviđa je što je potrebna manja količina, nego sa drugim proizvodima ove vrste jer se jako lepo razmazuje. Meni su potrebne oko 2 pumpice, dok kod nekih pudera moram da istisnem čak 4. Ovaj puder ima polu - mat završnicu i mislim da je odličan za nas sa mešovitom kožom, ali i za osobe sa suvom i normalnom kožom. Kod osoba koje imaju izrazito masnu kožu mislim da je ipak potrebno setovanje i matiranje nekoliko puta u toku dana. Nije komedogen, te vam neće praviti probleme na licu  izazivati različite bubuljice i iritacije. Veoma je lagan i na licu se ne oseti, a takođe se ne uvlči u borice i podočnjake. Lice bude predivno, pa vam korektor možda i neće niti potreban. Bez setovanja je idealan puder za dnevnu šminku, a ukoliko ga setujete sigurna sam da će biti idealan i za neki večernji izlazak. 


Ja sam ovaj puder koristila nekoliko dana i imala sam ga celog dana na licu. Nije se skidao, osim na predelu oko nosa, ali ja inače imam taj problem, posebno jer nosim naočare. Skinuo se ravnomerno, ali i dalje je ostalo malo tako da nisam imala fleke. Takođe, na mojoj masnoj T - zoni je prosijao posle 4 ili 5 sati, ali sam uspela da stanje vratim u normalu matiranjem. Koristila sam puder u kamenu i jako su se lepo ponašali zajedno. 

kako izgleda na mom licu

Veoma sam zadovoljna ovim puderom i sigurna sam da ću ga redovno kupovati jer mi se sviđa kako izgleda na mom licu. Dugotrajan je, pokriva sve što je potrebno, a ne skida se brzo niti izaziva iritacije. 

Cena mu je oko 1000 dinara, ali često bude na akciji.

Da li ste probale ovaj puder i da li volite Maybelline pudere?

Pozdrav, 
Lejdi Di 








Нема коментара:

Постави коментар